Re: iiyama 514, czy to normalne?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 13:50:31 MET

Dnia 2006-02-08 13:44:00, encja *Jarosław Grabek* wymodziła przez port 119 co następuje:

> Zdecydowanie nie jest ostrzej. Przy 85Hz mam wrażenie, że obraz się
> rozjeżdża.

Zatem to raczej nie wina karty czy kabla. Raczej fatalna konwergencja
barw monitora. Możena próbować to regulować, ale -IMO- jeśli możesz monitor
zwórócić, zwróć go natychmiast!

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]