Re: iiyama 514, czy to normalne?

Autor: Cezar Ponti <pegazzzUSUN_at_poczta.fm>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 13:54:41 MET

Użytkownik "Jarosław Grabek" <jarek.grabek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1gpsjuyuuz9ea.2bt8a8vv7p4l$.dlg@40tude.net...

> Zdecydowanie nie jest ostrzej. Przy 85Hz mam wrażenie, że obraz się
> rozjeżdża.
> --
> Jarek
> www.grabek.pl - fotografie

Zrob tak:

1.
Oddaj szybko go, sprzedaj albo cokolwiek.
Oczy Ci sie posypia jak zamek w Chęcinach.

2.
Sa goscie lub firmy ktore ustawia to jakos
czasami podobno robia to dobrze
ale niektore monitory sa nie do przejscia.
Z tego co slyszalem od takich ludzi opinie
to najwiecej wlasnie tych monitorow do nich
przychodzi.