Re: iiyama 514, czy to normalne?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 11:58:43 MET

Dnia 2006-02-08 11:31:28, encja *Jarosław Grabek* wymodziła przez port
119 co następuje:

[...]

> Głównie martwi mnie ta ostrość. Jest koszmarna. Czy to przypadłość
> wszystkich monitorów tej serii, czy mam wadliwy egzemplarz?
> Ewentualnie, jak to poprawić?
>
> Pomóżcie proszę, bo jakby co, to mogę go jeszcze oddać.

Jaka grafa, jaka rozdziałka, jakie odświeżanaie, jaki sposób połączenia
z kartą ?
Fakt, Iiyama zeszła na psy, ale być może to nie wina monitora.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]