iiyama 514, czy to normalne?

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 11:31:28 MET

Witajcie,
Kupiłem od znajomego monitor Iiyama 514 pro. Był używany rok, teraz
przesiedli się na płaskie, więc okazyjnie wziąłem.

Wcześniej korzystałem z LG F900B, więc różnica jakości powinna być znaczna.

Ucieszony podłączam monitor i.... no właśnie:
- ostrość leży,
- kolory z kosmosu (wcześniej monitor kalibrowany spyderem, powinno być
ok.) W każdym razie to akurat da sie ustawić.
- od godziny bawię się w ustawienie geometrii, jak jedno ustawię, to drugie
się wali.. Mam dosć.

Głównie martwi mnie ta ostrość. Jest koszmarna. Czy to przypadłość
wszystkich monitorów tej serii, czy mam wadliwy egzemplarz?
Ewentualnie, jak to poprawić?

Pomóżcie proszę, bo jakby co, to mogę go jeszcze oddać.

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie