Re: Jak sprawdzić LCD laptopa bez systemu - knoppix?

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 09:13:16 MET

Hej !

Użytkownik "w.p." <ptaku2_wywalto@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:dsc8a9$54h$1@213.17.192.132...
> i spreparować odpowiednie bitmapki w Gimpie. Ale jakie - kolory
podstawowe, oraz
> biała i czarna bitmapka? Nigdy nie miałem matrycy i nie wiem jak sprawnie
> sprawdzić czy ekran nie ma wad... Bo pewnie nie dadzą mi siedzieć godzinę
z lupą

Pomysł dobry. Możesz jeszcze np. zrzucić 2 ekrany z Nokia Monitor Test
- ten główny i ten z obszarami jasności od 0 do 100%, żeby zobaczyć
przejścia
kolorów i szarości.

Tak przy okazji - jak mój służbowy lapek pokazuje jakiś niewłaściwy pixel,
to wystarczy go pogłaskać po matrycy w tym miejscu i wszystko wraca do
normy.
Śmieszne, ale działa :)

--
Pozdrawiam