Jak sprawdzić LCD laptopa bez systemu - knoppix?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 08:59:47 MET

Wygląda na to że na dniach nabędę lapka poleasingowego. Stan oczywiście idealny
wg. sprzedającego, ale wiadomo jak jest. Pomyślałem że co jak co ale LCD warto
było by sprawdzić. No to jedyne co mi przychodzi to odpalić knoppixa z płytki
i spreparować odpowiednie bitmapki w Gimpie. Ale jakie - kolory podstawowe, oraz
biała i czarna bitmapka? Nigdy nie miałem matrycy i nie wiem jak sprawnie
sprawdzić czy ekran nie ma wad... Bo pewnie nie dadzą mi siedzieć godzinę z lupą
przy ekranie :)

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...