Re: Audigy 4 DTS Dolby BOX vs Audigy 4 BOX

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 02:07:12 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dsbbeb$inu$1@inews.gazeta.pl...

> Być może masz trochę racji, jednak nie zaprzeczysz chyba, że po przejściu
> przez X-Fi brzmi przyjemniej ;) O ile oczywiście kiedykolwiek ją słyszałeś
> ;)

* Jestem tylko zrażony reklamą tego, w której opisane było jak to ten
procesor
przywraca mp3 utracone poprzez kompresje dane. Takiego steku beznadziei oraz
kłamstw dawno nie widziałem ... Może to dlatego niechętnie podchodzę - bo,
że
"uprzyjemnić" słuchanie mp3 ten procesor może (bez tego procesora również
można)
to może być prawda. Ale nic ponad to ... :)

Zdrawim.