Re: ASRock 775DUAL-880PRO

Autor: RexHunt <rexhunter_at_>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 22:16:11 MET

> Witam! Mam zamiar wymienić stary sprzęt komputerowy. Planuję kupić
> Celerona
> D 336 i nie wiem jaką do niego wybrać płytę. Najbardziej konfiguracyjnie
> odpowiada mi ASRock 775DUAL-880PRO (PT880PRO), przede wszystkim dlatego,
> że
> ma moduły pamięci DDRII i złącza AGP + PCI-E16x . Jednak zastanawia mnie
> cena (podejrzanie niska jak na taki sprzęt) i wydajność płyty z chipsetem
> VIA. Proszę Was o zdanie, co sądzicie o tej płycie głównej?

mam kilka kompow w firmie na aszrokach :/ demony szybkosci to nie sa ale
chodza stabilnie jako maszyny biurowe, wszystko zintegrowane...
a z chipsetem VIA to juz roznie bywalo. Na prztaklad Neostrada nie chciala
bez jakis tam poprawek na tym dzialac...
Poszukalbym czegos na chipsecie Intela. I zdecydowal sie na jednoo złącze
pod vga. Bo obsluga dwoch rozwiazac musi być koszem czegos. Wydajności? :-/