ASRock 775DUAL-880PRO

Autor: Dariusz Karbowy <dkarbowy_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 21:52:18 MET

Witam! Mam zamiar wymienić stary sprzęt komputerowy. Planuję kupić Celerona
D 336 i nie wiem jaką do niego wybrać płytę. Najbardziej konfiguracyjnie
odpowiada mi ASRock 775DUAL-880PRO (PT880PRO), przede wszystkim dlatego, że
ma moduły pamięci DDRII i złącza AGP + PCI-E16x . Jednak zastanawia mnie
cena (podejrzanie niska jak na taki sprzęt) i wydajność płyty z chipsetem
VIA. Proszę Was o zdanie, co sądzicie o tej płycie głównej?