Re: Niedoswiadczona informatyczka znalazla chyba przyczyne,

Autor: qer <qerWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 20:59:33 MET

> Spokojnie. Doraźnie, spróbuj wejść we właściwości ekranu i zmienić
> windowsowy sterownik karty VGA na SuperVGA.

A w ktorym miejscu sie to zmienia? :) W ktorej zakladce? :) nie widzialam nic
takiego :(

> Windows 98 ma kilka swoich własnych sterowników do kart
> Matroxa. Czy wypróbowałaś je po kolei?

A one sa na plycie instalacyjnej? Jak je znalezc? w jakim katalogu sa? Zawsze
probuje mi instalowac do standardowej vga :(

> No i czy masz poinstalowane wszystkie wymagane przez twoją płytę
> sterowniki urządzeń płyty? AGP, IDE, USB i co tam twoja płyta wymaga?

Nie wiem... Wczesniej mialam voodoo banshee i chodzilo wszystko ok. tamta sie
zepsula , kupilam ta i sa teraz takie problemy... :( Tamta odinstalowalam, ta
zainstalowalam. Zadnych sterownikow od plyty nie instalowalam, zadnych nie
odinstalowywalam!

Teraz zauwazylam, ze przy 800x600 i 85Hz i 256 kolorach i na sterownikach
matroxa wszystko dziala ok, problem jest przy wiekszej ilosci kolorow :( Moze
teraz cos dokladniej da sie o tej sprawie powiedziec...

Prosze poradz mi cos :(
Dziekuje bardzo i pozdrawiam,
qer