Re: Niedoswiadczona informatyczka znalazla chyba przyczyne, ale jak zlikwidować skutki, to juz nie wie? :( Prosze o pomoc.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 20:43:52 MET

Oto co qer napisał:
> Pamieci na
> karcie sa bardzo cieple (jesli to takie dwa prostokaciki 1,5cm na 2cm :), nie
> wiem czy tak powinno byc...
Dopóki nie parzą palucha jest OK. Napięć się nie zmienia, płyta sama
dostarcza właściwe. Jak karta do tej pory nie walneła to zapewne
napięcie jest OK.
> Co teraz mam zrobic? Instalowalam wszystkie dostepne na stronie matroxa
> sterowniki do tej karty i zawsze to samo bylo... :( Juz sama nie wiem :(((
> Wydalam pieniadze i nic z tego nie mam :(( Prosze pomozcie mi!! Zastosuje sie
> do wszystkich rad.
Spokojnie. Doraźnie, spróbuj wejść we właściwości ekranu i zmienić
windowsowy sterownik karty VGA na SuperVGA. Da ci to prawdopodobnie
możliwość pracy z rozdziałką 800x600. A co do sterów właściwych dla
Matroxa to zapewne daleko jeszcze do wypróbowania wszystkich ich
rodzajów :) Windows 98 ma kilka swoich własnych sterowników do kart
Matroxa. Czy wypróbowałaś je po kolei?
No i czy masz poinstalowane wszystkie wymagane przez twoją płytę
sterowniki urządzeń płyty? AGP, IDE, USB i co tam twoja płyta wymaga?

--
Jacek - K7S5A user