Re: Nieoczekiwany download-skad ?

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 01:22:39 MET

Użytkownik "konrad" <ncnpm280@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości
news:ds8m4u$kon$1@news.onet.pl...

> To nie to.Też tak myślałem i wyłączyłem AA. I nadal to samo.
> Poza tym komendy netstat -an i netstat -vb nic ciekawego nie pokazują.
> (żadnych podejrzanych obcych adresów)W sprawie NTG myślę,że nie masz
> racji.Bo jeżeli spodziewam się,że to sprawa admina to na jaką grupę
> pisać ?

* To jest grupa traktująca o sprzęcie, nie oprogramowaniu ;) Dlatego NTG.
Spróbuj napisać na grupę dotyczącą Twojego systemu operacyjnego lub rodziny
systemów.

> Poza tym zaznaczałem,że dzisiaj miałem net wyłączony a mimo to
> ten download się pojawił.A może właśnie net się wyłączył bo starałem się
> uniemożliwić to pobieranie.Widzę go dość często ,ale nie stale. Sam nie
> wiem co o tym sadzić.
> I co ciekawe ,że mimo zaznaczenia w firewallu NIS 2003 opcji
> blokuj ruch -nic to nie pomaga gdy jest ten download.
> Czy admin może przesyłać jakieś dane mimo firewalla.?

* Spróbuj wyłączyć NIS i zainstalować zwykłego ZoneAlama. Wtedy posrpawdzaj
co i jak
się dzieje. Ten nic nie przepuści bez Twojej uprzedniej zgody.

Zdrawim.