Re: Nieoczekiwany download-skad ?

Autor: konrad <ncnpm280_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 00:29:18 MET

Użytkownik "Michał Kupski" <miq@home.org> napisał w wiadomości
news:ds8k1j$eml$1@news.onet.pl...
> Hej !
> Użytkownik "konrad" <ncnpm280@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości
>
> Witamy w klubie AA - Automatycznych Aktualizacji :)
> Taki ficzer wbudowany w XP. Ale w ogóle to NTG.
To nie to.Też tak myślałem i wyłączyłem AA. I nadal to samo.
Poza tym komendy netstat -an i netstat -vb nic ciekawego nie pokazują.
(żadnych podejrzanych obcych adresów)W sprawie NTG myślę,że nie masz
racji.Bo jeżeli spodziewam się,że to sprawa admina to na jaką grupę pisać ?
Poza tym zaznaczałem,że dzisiaj miałem net wyłączony a mimo to
ten download się pojawił.A może właśnie net się wyłączył bo starałem się
uniemożliwić to pobieranie.Widzę go dość często ,ale nie stale. Sam nie wiem
co o tym sadzić.
I co ciekawe ,że mimo zaznaczenia w firewallu NIS 2003 opcji
blokuj ruch -nic to nie pomaga gdy jest ten download.
Czy admin może przesyłać jakieś dane mimo firewalla.?
Pozdr.E