Co trzeba wiedzieć o UPS-ach?

Autor: marek jedlinski <cicho_at_polbox.com>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 00:03:03 MET

Chcę kupić UPS do domowego komputera (z zasilaczem 420W, który raczej się
nie marnuje ;) Nie chcę kupić badziewia, ale widziałem też w sieci UPS-y po
1k zł i więcej, a to już trochę za dużo. Na jakie parametry poza mocą
trzeba zwrócić uwagę i jakim firmom można zaufać? Zależy mi na solidności,
trwałości akumulatora i "czystości" zasilania, nie na czasie podtrzymania
napięcia - wystarczy tyle, żebym zdążył zamknąć system. Czas ładowania też
nie ma większego znaczenia.

Dzięki ogromne,
.marek

--
No ads, no nags freeware: http://www.tranglos.com
"This is all very interesting, and I daresay you already see me