męka z RTL8180L

Autor: zalegalizować wolny \(c\)handel <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 19:55:45 MET

koledzy powiedzcie mi co jest grane z tymi kartami na
RTL8180L? u mnie nie działa (dwie różne płyty, dwa różne
zasilacze ATX), a u kumpla nieco słabszy komputer i chodzi
jak malina... tzn. u mnie nie widzi sieci - przećwiczyłem
już wszystkie mozliwe kombinacje (reinstalacja sterów
systemu 98 xp) i nic... a najgorsze jest to, że raz na 1000
razy potrafi zobaczyć sieci, połączyć się i chodzić jak
zegarek... aż do rebootu, po nim koniec.