Re: problem z GeForce 2

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 13:43:40 MET

dnia Mon, 06 Feb 2006 11:52:20 +0100 aidahow napisal(a):

> [...]

1. a co ci nie startuje, komputer, czy system operacyjny?

2. jesli w sklepie ci mowia, ze masz zmienic napiecie, to zadzwon do nich
i sie spytaj o co im konkretnie chodzi, chyba ze liczysz na to, ze ktos z
grupowiczow jest pracownikiem ww.

3. moje pierwsze skojarzenie k.graficzna+zmiana napiecia = zmiana trybu
pracy agp.

> Xy w Linuxie faktycznie Ci nie pójdą bez wcześniejszej zmiany
> sterownika,

np z nv na nv? ;)

--
pozdrawiam