Re: Ch³odzenie procesora

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 13:35:36 MET

Dnia 6 Feb 2006 12:50:16 +0100, rafal napisa³(a):

> Witajcie. Mam nastepujacy problem. Komputery w naszej firmie sa stosowane w
> specjalnych urzadzeniach pracujacych w trudnych warunkach - duzo py³u, kurzu i ogolnie
> brud a do tego jeszcze wilgoc. Tworzy sie wtedy niestety kozuch na radiatorze procesora i
> wentylator na radiatorze juz nic wtedy nie daje co powoduje zawieszanie sie maszyn z
> powodu przegrzania. Po odlaczeniu wentylatora procesor sie przegrzewa i sie zawiesza.
> Poszukuje jakiegos innego pasywnego chlodzenia, najlepiej jakiegos zabojczego radiatora
> [...]

Je¿eli macie A64, to wystarczy w biosie komputera zmieniæ mzno¿nik na
ni¿szy (np. x5) i napiêcie na 1V i bêdzie sie malutko grza³o. Je¿eli chodzi
o radiator, to oczywi¶cie Scythe ninja bêdzie najlepszym wyborem -
spokojnie uci±gnie A64 bez wentylatora.
http://www.allegro.pl/search.php?string=ninja&category=4687&country=1

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam