Re: Re: Re: Re: jakimi programami ciągniecie z Direct Connec t ?

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 12:50:48 MET

dnia Sun, 05 Feb 2006 19:31:44 +0100 Grzegorz Nowak napisal(a):

> Chyba nie do konca sie zrozumielismy...

wiec wyjasnie o co mi chodzilo...
pytasz, czy nvidia ma zintegrowana sieciowke... a ja odpowiadam, ze ma,
ale nie wiem co to za sieciowka, bo jest to uklad zintegrowany z ukladem
MCP i nie znalazlem informacji na temat tego co to dokladnie jest. czy to
jest projekt oparty na bazie rozwiazania innego producenta, czy
to ich wlasny pomysl.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org