Re: jakimi programami ciągniecie z Direct Connect ?

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 21:21:24 MET

Użytkownik Sander napisał:

> I o to pytasz się na grupie SPRZĘTOWEJ ?
> Zapytaj się o to na grupie 'pl.rec.zeglarstwo.szanty' ... ;>

Ciagnij pomalutku, az do skutku,
jak te new york girls co nie tancza polki.

Ciagaj buline, buline ciag, ciagaj buline,
bo panne w Liverpoolu mam, ciagaj buline, ciag.

Ciągnij, chociaż mokre plecy.
Ciągnij, rany wiatr uleczy.
Ciągnij, chociaż przestać pragniesz.
Ciągnij, Bracie, aż nie padniesz.

Hej, stary, spójrz, ta czarna chmura rośnie w dali
- Away, hey-a-hey, ciągnij go Joe!
Czy widzisz ją, ta czarna chmura na nas wali
- Away, hey-a-hey, ciągnij go Joe!

Wej i do pali
- W dół ciągnij go
Nim na fali zniknie w dali
- W dół ciągnij go

Pociągnij ją, pociągnij ją!
Bo jutro za rękę znów weźmiesz panienkę.
- Pociągnij ją, pociągnij ją!
Hurra! Hurra! Znów weźmiesz panienkę.
- Pociągnij ją, pociągnij ją!

To tak off topic a propos ciagniecia :)