Re: NX6110 - opinie

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 11:08:00 MET

Dnia 2006-02-06 10:38:03, encja *Hotmaster* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Proszę o opinie na temat tego laptopa firmy hp compaq. Dokładnie chodzi
> o konfig:
>
> *Procesor Intel Celeron M360
> 1400 MHz
> 1MB cache
> *FSB 400 MHz
> *Chipset Intel 915GML
> *Pamięć RAM 512 MB (Max. 2 GB)
> *HDD 40 GB
> *Karta graficzna Intel Graphics Media Accelerator 900
> [...]

Znakomita obudowa, świetna jakość wykonania. Wraca "stare dobre hp"
sprzed fuzji z Compaq'iem. Naprawdę dobra oferta dla biurowych
zastosowań.

IMO - jedyną wadą (w tej cenie) jest ograniczenie łączności z telefonami
komórkowymi - zwróć uwagę, że 6110 nie ma ani BT, ani IRdy. Szkoda.
Lepiej wyposażone są modele 6120 i 6125.
6120 ma nawet COM'a - dla niektórych zastosowań rzecz najwyższej wagi, a
obecnie to rzadkość.

> Wiem że za tą cene (2700) dostałbym lepszy konfig np. acera ale mi
> głównie zależy na jakości i bezawaryjności (komp będzie używany do pracy
> przy wykorzystaniu netu) dlatego uwzględniając opinie i testy których
> ostatnio sporo przeczytałem, omijam laptopy na literę a ;-).

Słusznie. Parę innych literek też warto omijać ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]