NX6110 - opinie

Autor: Hotmaster <hotmaster_at_wywal.fr.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 10:38:03 MET

Proszę o opinie na temat tego laptopa firmy hp compaq. Dokładnie chodzi
o konfig:

*Procesor Intel Celeron M360
1400 MHz
1MB cache
*FSB 400 MHz
*Chipset Intel 915GML
*Pamięć RAM 512 MB (Max. 2 GB)
*HDD 40 GB
*Karta graficzna Intel Graphics Media Accelerator 900
*Wbudowane napędy COMBO- CDRW & DVD-ROM
*System operacyjny Windows XP HE
*Karta sieciowa 10/100 MB/WLAN(b,g)
*Karta muzyczna zintegrowana AC 97
*USB 2 x 2.0
*PCMCI 1 typ: I,II,III
*Firewire 1x

Wiem że za tą cene (2700) dostałbym lepszy konfig np. acera ale mi
głównie zależy na jakości i bezawaryjności (komp będzie używany do pracy
przy wykorzystaniu netu) dlatego uwzględniając opinie i testy których
ostatnio sporo przeczytałem, omijam laptopy na literę a ;-).

Z góry dziękuje za opinie.

Pzdr.