Re: tanie na cztanie

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 08:57:57 MET

Praktycznie dowolny sprzet z PocketPC na pokladzie
W tych nowszych popykasz takze w cywilizacje (jest darmowy klon)
Ja uzywam ipaq 1915, cena pewnie ok 300zl (ja dalem 400 jakis rok temu)
Wazne aby uzyc dobrego czytnika, ja uzywam darmowa wersje uBooka, kory
pozwala na obrot ekranu i dowolna konfiguracje czcionek i kolorystyki.
Na PC warto zainstalowac Office (konwersja doc->rtf) oraz program do
konwersji pdf->rtf (niestety nazwy zapomnialem).
Wygoda takiego czytania w wielu przypadkach kladzie na lopatki papierowa
ksiazke
Po konwersji na w/w sprzecie moge tez ogladac DivX.
Marx