Re: GeF6600 a 6600gt

Autor: PhoeniX <fenio_at_autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 23:51:42 MET

pawelcio <pawel.h@_usun_to_chello.pl> napisał:
> Właśnie, bo mam GF4Ti4200 (64MB) i w większości nowych gier przy
> 1024x768 wcaaale nie ha-haczy.

To zalezy co masz na myśli pod pojęciem "większośc nowych gier" i jak masz
ustawione detale w samej grze.

> Pewnie to przez to, że we wszystkich
> aktualnych grach poza Call of Duty II (które chodzi płynnie na max
> detalach i AA) nie korzystam z dobrodziejstw antyaliasingu.

Weź też pod uwage że większość obecnych testów jest wykonywana w grach i
aplikacjach korzystających z shaderów DX9 czego twój GF nie potrafi :) A
porównanie wydajności gry na starej karcie z grafiką DX8 (czy nawet DX7) i
nowej z DX9 (lub 9c) jest bezcelowe.

> Ciekaw jestem, czy wydanościowo GFTi4200 bez AA będzie porównywalne z
> GF6600 z AA:)

Zależy jaka gra i jaki AA.

--
Pozdrawiam