Re: GeF6600 a 6600gt

Autor: pawelcio <pawel.h_at__usun_to_chello.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 22:47:18 MET
Message-ID: <9695a$43e6725e$d4ba8359$23373@news.chello.pl>

> Nie. Różnica w 128 a 256MB na karcie będzie tym bardziej widoczna im
wyższa
> rozdzielczość.
>
> > czy też,
> > jak można wniskować z powyższego posta przy większej rozdzielczości
> > się zaciera? Czy przy 1024x768 ta różnica w wydaności będzie znacząca?
>
> Nie tylko rozdzielczość wpływa na różnice w wydajności 128 a 256MB.
Głównie
> zależy od ilości tekstur czyli od konkretnej gry i ustawień wygładzania
> krawędzi. Można grać w 1024x768 przy FSAA 6x zapychając przy tym prawie
całe
> 256MB a można grać w 1600x1200 gdzie 128MB wystarczy w zupełności.
>
>

Właśnie, bo mam GF4Ti4200 (64MB) i w większości nowych gier przy 1024x768
wcaaale nie ha-haczy. Pewnie to przez to, że we wszystkich aktualnych grach
poza Call of Duty II (które chodzi płynnie na max detalach i AA) nie
korzystam z dobrodziejstw antyaliasingu.
Ciekaw jestem, czy wydanościowo GFTi4200 bez AA będzie porównywalne z GF6600
z AA:)

Czy fotorelaistyczny obraz, który kusi mnie w nowych kartach w
przeciwieństwie do komiksowego, jak emituje moja karta (GFTi4200) i jest dla
mnie jedyną motywacją dla wymiany karty na nowszą, zawdzięcza swoją
fotorealistyczność głównie antyaliasingowi czy też innym sprzetowym
rozwiązaniom??
Bo jeżeli nie chodzi głównie o antyaliasing zżerający większość zasobów
karty ,to pojawienie się od czasu do czasu jakiejś lakko pikselowej krawędzi
ewentualnie wygładzonej namniejszym AAx2 nie będzie dla mnie przeszkodą dla
zaoszczędzenia kilku stówek.
Received on Sun Feb 5 22:50:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 05 Feb 2006 - 22:51:08 MET