Jak sensownie rozbudować takiego kompa?

Autor: necik <no_at_spam.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 23:26:47 MET

Witam,
Posiadam takiego kompa: http://www.internecik.pl/report.htm
Chciałbym prosić Was o poradę jak sensownie go rozbudować (co wymienić)?
Komputer ma już swoje lata (dokładnie to 6 rok juz leci). Ostatnio
strasznie wolno działa (nie pomaga format C).
Zastanawiam się nad nowym prockiem i grafiką. Jaki "najlepszy" sprzęt
będzie pasował do tej płyty głównej?
Z góry wielkie dzięki za pomoc.

PS. Czy grafika ma duży wpływ na działąnie całego kompa? Zauważyłem że
przy normalnej pracy systemu moja grafika jest bardzo gorąca (na
radiatorze można jaka gotować). Nie wiem czy to ma jakies znaczenie, ale
  klika lat temu (jak jesczze nie znałem się za bardzo na kompach)
odpadł z grafiki radiator. Więc przykleiłem go... Kropelką ;)