Re: tanie na cztanie

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 18:46:38 MET

> Mam MDA III z 320x240 i to imho za mało do wygodnego czytania :(
kwestia przyzwyczajenia, jornada o ktorej pisalem ma lcd 7.5x5.5 cm i jak
dla mnie
z iSilo jest git. Oczywiscie material jest przerobiony na palma. Kiedys
widzialem jakiegos
masochiste, ktory wrzucal pdf-y na karte i otwieral w ppc, by czytac musial
przesuwac dokument w bok itp, to byla zenada polaczona z niewiedza.
> Zdecydowanie polecał bym małego subnotebooka.
ale to juz do autobusu gorzej, wymienionych przez siebie uzywam zarowno w
podrozy, jak i w...pozycji horyzontalnej:)
pozdrawiam
kp