Re: Switch czy Hub ?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 17:56:26 MET

Marcin zapodał(-a):
> Cześć
> Jaka jest różnica między switchem a hubem ? Mam router, do którego jest
> podłączony DSL, z routera wychodzą cztery gniazda na skrętce RJ45, a
> chciałem podpiąć 8 kompów. Ma jakieś znaczenie czym podziele sygnał,
> switch czy hub ?

Wystarczy Ci dokupić mały switch za 70-80zł (najlepiej 8-kę).
Nowego huba chyba nie dostaniesz w sklepie...
Switch też się hubem (koncentratorem), który jednak ma swoją własną pamięć
i generuje mniej ruchu w sieci komputerowej, dodatkowo wpływając
na bezpieczeństwo (utrudnia podsłuchiwanie sieci przez osoby szukające
zabłąkanych haseł...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,