Re: laptopy, na AMD i Intelu

Autor: Konrad Sobczak <kon_sob_at_ipoczta.na.onecie>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 17:04:17 MET

Użytkownik "proletaryat" <wisienka666@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> konfig (2)
> Tmate 4402LMi ML30 512MB 60GB Docker 15" WLAN XPP
> AMD Turion 64 mobile technology ML-30 1.6 GHz - 64-bit
> DDR SDRAM 512 MB
> ATI MOBILITY RADEON X700 - PCI Express

ten jest bardzo spoko, choc na akumlatorku wytrzymuje ledwo do 3 godzin
(mowie o ogladaniu www), no ale... wydajnosc ma b. wysoka - ze wzgledu
glownie na procesor i grafike(ramu moznaby dolozyc do 1GB, z tego co wiem
operacja w granicach 300zl jesli w dobrym sklepie). Poza tym to seria
TravelMate - lepsze wykonanie niz Aspire ktorego poleca kolega.

> i nie wiem ktora konfiguracja bedzie wydajniejsza do tworzenia
> wizualizacji biorac pod uwage PROC/RAM/GRAFE

No tak jak napisalem powyzej. Jesli bedziesz uzywal komputera wiecej na
biurku/mniej w podrozy to ten. Jesli odwrotnie to jednak chyba Aspire... ale
glowy sobie uciac nie dam...

Pozdrawiam