Re: laptopy, na AMD i Intelu

Autor: proletaryat <wisienka666_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 20:43:57 MET

no ja mam acera 2403 jak za te cene a kupilem za 2600
w pazdzierniku to dziala dobrze, od dziwo naped cd
jeszcze nie padl, dysk owszem wolny ale kupilem 250 giga
na usb za jakies 80 funtow, kiepska jest obudowa bo
strasznie miekka ale za ta cene nie moge wymagac wiele

a teraz mam znalesc laptopa do autocada (wizualizacje)
wiec mam zagwozdke czy AMD z ramem DDR bedzie
chodzic lepiej niz INTEL z DDR II...