Re: Wp³yw 2,4GHz na cz³owieka? (Anteny WiFI a ludzie w jednym pomieszczeniu)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 15:01:10 MET

Oto co Krzysztof Paz napisa³:
> Co wogóle wiadomo o wp³ywie promieniowania w pa¶mie 2,4Ghz o mocy ok. 50mW
> na organizm ludzki i jak to siê rozk³ada w przestrzeni otwartej - czy mo¿e
> istniej± jakie¶ raporty, badania, analizy - dostêpne w sieci, które
> mogliby¶cie mi wskazaæ do poczytania i jak to wszystko przek³adaæ siê bêdzie
> na przypadek o który pytam?

Z tego co ja wiem promieniowanie o tym zakresie fal oddzia³owuje
jedynie termicznie, adekwatnie oczywi¶cie do swojej mocy. O innych
oddzia³ywaniach, zw³aszcza szkodliwych, nic nie s³ysza³em. Z niez³ym
przybli¿eniem nale¿y za³o¿yæ ¿e ich nie ma.
A dla niedowiarków zawsze mo¿na po³o¿yæ ko³o anteny bry³kê soli :))

--
Jacek - K7S5A user