Re: Wp³yw 2,4GHz na cz³owieka? (Anteny WiFI a ludzie w jednym pomieszczeniu)

Autor: andzio <andzio_at_net-komp.net.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 14:59:44 MET

Krzysztof Paz napisa³(a):
> Cze¶æ,
> zak³adaj±c, ¿e odleg³o¶æ od routera typu LINKSYS WRT54G wyniesie oko³o
> 80 cm do g³owy cz³owieka siedz±cego przy najbli¿szym (w jego otoczeniu)
> biurku pragnê zapytaæ jaka jest wiedza na temat potencjalnego wp³ywu
> takiego urz±dzenia na organizm ludzki? Nastêpna osoba bêdzie oddalona o
> oko³o 2m od anten, nastêpni ludzie o oko³o 3,5m i dalej 5m i 7m - ci±gle
> w tym samym pomieszczeniu.
>
> Czy mo¿ecie mi powiedzieæ jak silne jest promieniowanie w sensie
> mo¿liwego oddzia³ywania na cz³owieka, wydzielaj± te dwie anteny WiFi z
> [...]

Kiedys sie tez nad tym zastanawialem. Ale wystarczy porownac sobie moc
wypromieniowywana z urzadzen wifi a moc z urzadzen GSM i mozemy sobie
dac spokoj; Wokol nas jest mnostwo fal elektromegnetycznych. Wytwarza je
praktycznie kazde urzadzenie elektyczne, nawet kable emituja
promieniowanie. Tak niestety juz i jest i nic tego nie zmieni.
Nawet wyprowadzka na wies tez nic nie zmieni a co najwyzej zmniejszy
skutki promieniowania:P Oczywiscie wszystkie badania wskazuja ze to
nie jest szkodliwe dla zdrowia czlowieka, ale czy owe badania
sa prawdziwe??? Tak wiec z czystym sumieniem stawiaj router nawet przy
glowie klienta - i tak nic to nie zmieni :P Tak czy siak narazaony
jest na wieksze niebezpieczenstwa niz rak mozgu spowodowany przez
wifi;

pozdrawiam;

--
/=========================== linux register user: 405648 ==\