Re: naklejka na obudowe - winxp

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 21:22:18 MET

stoker napisał(a):
[...]
> zabieg, zeby utrudnic podrabianie ? dzieki za informacje.

Nie wiem jak te śmieszne naklejki powinny wyglądać. Na Twoim miejscu nie
przejmowałbym się tym zbytnio. Kupiłeś legalnego Windowsa, nikt o
zdrowych zmysłach nie powinien Ci głowy urwać za jakąś naklejkę.
Pokażesz fakturę i po sprawie.
Ja mam jakąś licencję MSDN AA czy coś w tym stylu, mam jakiś klucz, ale
nie dizała. Używam jakiegoś lewego. W razie "W" odeślę ich do admina i
finał. :)

--
Proximus