naklejka na obudowe - winxp

Autor: stoker <stoker_at_chello.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 16:01:35 MET

mam pytanko - kupilem dzis czesci do zlozenia nowego
kompa i wraz z nimi licencjonowany win xp sp2 home pl -
poniewaz rzeczy bylo sporo, sklep markowy to jedna
z rzeczy ktorej sie nie przyjzalem byl sam windows -
okazuje sie, ze naklejka przyklejana na obudowe
komputera jest przetarta i w dwoch miejscach zawiera
dziury - pominawszy wzgledy estetyczne jak to bedzie
wygladac na mojej obudowie to zanim pojade reklamowac
chcialbym miec pewnosc ze tych dziur nie powinno
w naklejce byc - jesli ktos z was kupowal ostatnio winxp
i ma w naklejce takie dziury to moze jest to jakis celowy
zabieg, zeby utrudnic podrabianie ? dzieki za informacje.

sorry jesli to jest ntg ...