Re: resetujacy sie komp

Autor: Łukasz W. <wujko_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 17:00:22 MET

> Czy mozliwe jest ze te dziwne restarty spowodowane sa softem? Czy raczej
> hardwerowy problem? Dlaczego opcja autorestaru nie zadzialala?

miałem podobnie
po zmianie procesora z D700 na A1.6 XP zastosowalem ten sam cooler co dla
Durona (który notabene i tak był za słaby dla niego) - procek się
przegrzewał przez co system dosyć często miał zwisy albo samoistne restarty
po zmianie coolera wszystko się uspokoiło jednak po pewnym czasie dorzuciłem
nagrywarkę, zmieniłem HDD na większy i od czasu do czasu system się wieszał
(Windows XP) - cały czas od nowości miałem zasilacz 250W

zmieniłem na 350W i nic się już niepokojącego nie dzieje dlatego stawiałbym
na chłodzenie procka albo zasilanie

piszesz, że napięcia są OK ale nie jesteś w stanie stwierdzić czy nie ma
wachań co mogłoby wpływać na stabilność kompa

pozdr
  Ł.W.