resetujacy sie komp

Autor: marqadiush <marqadiush_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 15:49:40 MET

  WItam,.
Wlasnie wrocilem od sasiada ktory poprosil mnie o pomoc w diagnozie. Komp
resetuje sie sam z siebie losowo, niezaleznie od tego co na nim jest
robione. Chodzilem po folderach i reset, probowalem wgrac directxa i reset.
Pierwsze co zrobilem to wylaczylem automatyczne uruchamianie ponowne
komputera. I wlasnie tutaj moj problem nie jest standardowy. Ilekroc
wylaczalem opcje ponownego uruchaminia tylekroc komp nie uruchamial sie
ponownie tylko wywala bluescreen`a, co wlasnie bylo moim celem. W przypadku
komputera sasiada komp uruchamial sie ponownie nie wywalajac przy tym nawet
na ulamek sekundy BS.
Sprawdzilem w biosise napiecia (bo myslalem ze moze za niskie sa) ale sa w
normie. W przyszla sobote wyczyszcze tamte dysk, stanardowy format i te
klimaty i zobacze czy problem bedzie sie powtarzal. Aktualnie jest tam jedna
partycja linuxa :D majaca 20mb (swap?) oraz normlana windowsowska oznaczona
litera F :D Nie wiem kto organizowal tamten dysk ale jest tam groch z
kapusta...
Czy mozliwe jest ze te dziwne restarty spowodowane sa softem? Czy raczej
hardwerowy problem? Dlaczego opcja autorestaru nie zadzialala?

--
markadiusz