Re: Co w moim systemie jest waskim gardlem

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 16:24:43 MET

maX wrote:

> 2) Zamiat kupować
> używanego P4 można kupić nowego Celerona D z 256kB L2 i FSB 533.
> Wyjdzie taniej.

http://www23.tomshardware.com/cpu_2004.html?modelx=33&model1=42&model2=44&chart=3

ooo dzieki za linka i pomysl - faktycznei jakis celeronD to rozwiazanie
dla mnie finansowo najlepsze - jezeli tylko bedzie pasowal do mojej
plyty glownej, ale to juz temat na nowy watek. Dzieki za pomoc.

tez sensowny adrument.

Dzieki za odpowiedz

--
Pozdrawiam Tomek