Kompatybilnosc Celeronow D z moja plyta glowna

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 16:21:13 MET

Witam,

Dzięki wczesniejszym postom na grupie doszedlem do wniosku ze
rozwiazaniem moich problemow bedzie kupno celerona D. Jednak tutaj
pojawil sie problem wyczytalem ze nie sa one kompatybilne ze wszyskimi
plytami glownymi. Jak widac na tym linku http://tinyurl.com/88vae na
liscie procesorow obslugiwanych przez moja plyta nie ma nowszych
celeronówD niz 310. A przy najwyzszym ktory jest czyli 310D informacja
jest under testing.

Tutaj pytanie czy da sie okreslic ktory z celeronow D 310 i wyzszych
moze pojsc na mojej plycie glownej?

--
Pozdrawiam Tomek