Re: Co w moim systemie jest waskim gardlem

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 10:25:11 MET

>> Oto konfiguracja
>>
>> P4 celeron 1.7
>
> Właśnie to. Wymień na P4.

Niezbyt sensowna ta podpowiedź.Tomek Banach pytał co jest wąskim gardłem w
jego konfiguracji podczas grania w gry, a jak wiadomo wszystko co intela
jest wąskim gardłem w grach w porównaniu do AMD, chociażby patrząc na
stosunek wydajność-cena..Lepiej sprzedaj płyte z prockiem, kup coś z AMD i
będzie OK.Tanio i dobrze będzie kupić coś na nforce2 np. Abit Nf7-sl i do
tego durona 1,8GHz, jeśli masz więcej kaski to zainwestuj w coś na socket
754 albo 939 ( to już wiąże się często z wymianą karty graficznej).Reszta
podzespołów może zostać.A tą grafę to podkręcasz?Jeśli nie to zrób to bo
Radeonki 9550 da się dość mocno wykręcić( masz na dodatek GIGABYTE, które
kręcą się bardzo dobrze - osobiście wykręciłem bez problemu na standardowym
chłodzeniu GPU z 250MHz do 425MHz i pamięć z 200MHz(400MHz) na
275MHz(550MHz) ) co na pewno zwiększy ci ilość FPS w grach.
PS.Powiedz ile chciałbyś poświęcić kaski na upgrade to coś wymyślimy i
podpowiemy.
Pozdrawiam
Botanix