Re: SDRAM + DDR DIMM ?

Autor: gburek <domik_at_epf_Bez_spamu_.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 08:49:12 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał
| Podaj jeden taki tytul bo nie chce mi sie wierzyc. Raczej cos masz
| zle skonfigurowanego w systemie. No chyba ze grasz w bazy danych ;)

seria Football Manager (obecnie ostatnie wydanie - FM 2006)
jest to gra ktora nie wymaga grafiki (wystarczy 16MB na karcie) lecz ilosc
informacji przetwarzanych przez komputer jest dramatycznie duza
do wyboru w grze jest okolo 30-40 lig krajowych a biorac pod uwage iz w
kazdym kraju sa dodatkowe nizsze ligi to ogolnie ilosc wybranych lig moze
siegnac 100
biorac pod uwage iz wybierze sie olbrzymia baze danych pilkarzy komp
natychmiast sie zamula i dopiero RAM daje mu kopa
co ciekawe producent sam nie wie jaki komputer bylby w stanie uciagnac gre
przy wyborze maksymalnych mozliwych ustawien (maksymalna ilosc lig +
najwieksza baza danych)

aktualnie gram sobie na 6 ligach z mala baza i po 3 sezonach da sie jeszcze
zyc choc predkosc gry znacznei juz spadla

| Poczytaj - przesiadka na K8 przy bardziej wymagajacych zastosowaniach
| to powoli koniecznosc. Mam nadzieje ze AMD wreszcie pacnie sie w glowe i
| zacnzie sprzedawc w normalny sposob i po ludzkich cenach semprony S939.
| Neidlugo premiera SocketM2 wiec S754 bedzie powoli zwijany. Przez to u AMD
| robi sie powoli jak u Intela - co nowy procesor to nowa plyta/podstawka.

Tyle ze wymiana plyty to juz wiesze wydatki a jak na razie chce kupic
"fotoplastikon" i to ma wiekszy priorytet :) W koncu gra to tylko gra i nie
zamierzam przeginac :) Biorac pod uwage to co napsialem na poczatku to
chocbym kupil najnowszy sprzet to i tak nie uciagnie to maksimum :) Tzn.
moze uciagnie ale jeden wirtualny dzien trwac bedzie w grze 30 minut wiec co
to za przyjemnosc ?:)

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_cpu_support_de
| tail.php?UID=357&NAME=MS-6593&kind=1

Tak - znalazlem to wczoraj. Rzecywicie troche dziwne ze Atholon 2700+ mozna
wsadzic a Bartona juz nie. Coz... Moj ulubiony producent plyt to jednak Abit
:) Z lezka w oku wspominam swoje dawne BH-6. :)

OK.

--
Dominik