procesor do asusa a7n8x-x??

Autor: kesser <kesser_at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 09:41:52 MET

Witam
Mam płytę Asusa a7n8x-x i na niej durona 1,2 przymierzam się do zmiany
procka bo płyta chyba na razie jest ok?
Przejrzałem archiwum i ofertę komputronik.pl wychodzi na to, że do mojej
płyty jest tylko wybór wśród sempron??
Czy jeszcze jakieś procesory nowe są do zdobycia np. athlon??
Sempron to chyba jakaś okrojona wersja coś jak kiedyś duron??
Rozumiem że te na socket 754, 939 nie pójdą u mnie?
Karta graficzna będzie z rodziny nvidia GF6600(linux).
Łącznie na tą imprezę przeznaczam do 1200 pln więc sugestie mile
widziane(warunek muszą być nowe z rachunkiem).