Re: pamieci

Autor: NOKGAMER <odpowiadaj_na_grupie_at_post.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 14:41:24 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:drt147$lra$1@inews.gazeta.pl...
> NOKGAMER wrote:
>
> Myśle, ze Michał nie będzie sprawdzał konstrukcji modułu, ani samej
> kości pamięci. Dokupienie kości tego samego producenta zmniejsza szanse
> na "odrzucenie" pamięci.

Tylko dla Michala "producent" może oznaczać to, co jest na kościach
napisane. Zgodzę się jeszcze gdyby próbował według producenta modułu szukać.

> Samo CAS Latency nie jest jedynym parametrem dotyczącym pamięci.

Oczywiście, łącząc dwie różne kości ustawienia auto mogą się nie sprawdzać.
Warto próbować z manualnymi ustawieniami, ale wiele tu zależy od płyty
jeszcze.

> Ja też bym sprzedał PC2700 i kupił jedną lub dwie PC3200 i puścił z
> niskimi timingami.

NIe, nie... niech lepiej Michał kupi nowe pamięci PC2700 Kingstona, a starą
sprzeda. Jak pisałem są jeszcze do zdobycia za rozsądną cenę.