pojawiajacy sie i znikajacy USB

Autor: PAWEL <pasta55_at_USUN.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 13:44:03 MET

Mam plyte glowna z chipsetem Nvidii. Win XP prof.
Co ktores wlaczenie komputera mam sytuacje ze znikaja i pojawiaja sie porty
USB. Nie mam mozliwosci co ktores wlaczenie komputera uzywania np drukarki
bo system jej nioe widzi. Dotyczy do osprzetu z wlasnym zasileniam jak
drukarka jak i Mp3 playera ktore nie maja zewnetrznego zasilania czy skaner.
Jak zmusic kom by widzial USB caly czas. W BIOSie mam wlaczone wszystko i w
Win sterowniki ze strony Nvidii tez najnowsze do plyty K8N-E Deluxe