podlaczyc do sieci lok. przez USB?

Autor: Jacek <jacuch_at_poczta.fm>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 10:58:14 MET

Witam serdecznie
czy taka kombinacja jak w temacie w ogole jest mozliwa?
mam 2 komputery stacjonarne w sieci i starego laptopa ktory nie ma karty
sieciowej. Internet mam dialog DSL, czy moze jest jakas mozliwosc
podlaczenia do tego laptopa sieci bez kupowania karty sieciowej PCMCIA?
posiadam porty w laptoku takie jak USB, LPT ...moze mozna by podlaczyc tego
laptopa do stacjonarnego za pomoca jakiegos kabla i traktowac go jak
serwer?tylko jak to cholerstwo skonfigurowac zeby jakos dzialalo...za
sugestie dziekuje...
jacuch