Niedoświadczona informatyczka - kupilam karte, ale jest problem!

Autor: qer <qerWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 23:40:44 MET

Witam,
Kupilam karte matroxa g450. Jest super, ale jest problem - po dluzszej
aktywnosci, srednio 5min "robienia czegos" na komputerze obraz sie
rozmazuje... :( Gdy stoi zalaczony tylko to jest ok, ale gdy chwile sie
popracuje (internet np) to sie rozmazuje :( Jak? to jest w jpgu.

http://www.republika.pl/bioinf/a.jpg

Jak sie zrestartuje to jest ok, ale znowu tylko przez 5 min :(
O co chodzi? sterowniki? Karta wadliwa? a moze cos w biosie musze zmienic?
Zmienilam juz pamiec na AGP z 32M na 16M, bo wogole mi nie chodzila, a karta
jest 16MB. Kolega ojca mi tak poradzil, ale juz przy tym rozmyciu wymiekl :(((
Moze tez cos w Biosie trzeba zmienic? Zmienilam, ale to sama, bo tak pisalo, ze
SDRAM zalecane jest miec ustawione 2, a wczesniej mialam 3, wiec zmienilam,
dobrze zrobilam? :) Moze to byc przez to?
Moze miales cos podobnego? Co musze zrobic? Co jest zepsute? Przeszukalam
archiwum, ale nic nie znalazlam, jedyna nadzieja w Was...
Pozdrawiam i dziekuje, :*
qqx