Re: Płyta główna ATX z VGA

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 21:48:58 MET

BartekK wrote:

> sam takiej szukam...
> a wkladac bede kilka kart sieciowych. Karty PCI eth 1x 1Gbit sa
> relatywnie tanie, a karty np 2x lub 4x 1Gbit sa masakrycznie drogie i w
> dodatku pci sie nie wyrabia z iloscia przerwan i danych, trzeba uzywac
> pci-64 66mhz, a to strasznie zwieksza koszt calego serwerka

Super. Karta 1 Gb/wymaga transmisji rzędu 120 MB/s. PCI przy 33 MHz daje
praktycznie około 70 MB/s, czyli nie wyrabia się z obsługą jednej karty.
Po co cztery karty pracujące na 1/6 możliwości każda zamiast jednej
karty pracującej na 60% możliwości i switcha? Te 4 karty równie dobrze
mogły być 100 Mb/s.