Re: HP1100 - można prędzej?

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 20:49:50 MET

Jakub Szułakiewicz napisał(a):

> I da się przerobić pamięci SIMM na moduły do HP4, HP5 i jeszcze kilku
> modeli, które mają w miarę standardowe gniazda.
>
> Niestety, HP 1100 ma gniazdo zupełnie inne i na dodatek jedyne w swoim
> rodzaju. Możesz je obejżeć pod klapką z tyłu drukarki. W związku z tym
> do (prawie) każdej drukarki hp można pamięć dokupić za grosze - ale do
> LJ1100 kosztuje ponad 10zł/MB.

Tak dla poparcia moich słów:

http://allegro.pl/show_item.php?item=83566535 tu masz 16mb w zwykłym
SIMMie i wymienione modele drukarek, do których on pasuje. Kosztuje 10zł.

http://allegro.pl/show_item.php?item=84208636 a tu masz 16MB w module
dla HP1100. Kosztuje 166zł...

Ale nie przejmuj się - ta drukarka wbrew pozorom NIE jest taka zła.
Przekonasz się o tym, gdy będziesz musiał wymienić toner - dzisiaj na
Allegro kupiłem nowy cardridge HP za 40zł....

--
Yakhub