Re: jaka karta graficzna do P III 866?

Autor: jag10 <jag10_at_op.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 19:29:41 MET

>Ja bym postarał się wyrwać jakiegoś R9550 zmodowanego R9600XT.
>
>Z tym że zasilacz będziesz musiał na bank zmienić. Nawet GF1 nie
>uciągnie. Swego czasu miałem Athlona600 + gf1 i siakiegoś
>codegena "300W" (który pewnie dawał prawdziwe ~160W). Nie
>hulało to dobrze. Długo się głowiłem co jest nie tak, bo taką
>kartę miałem jako jeden z pierwszych. Jeszcze mało kto słyszał
>o problemach z zasilaczem. Napięcia spadały przy większym obciążeniu
>karty i czasem działy się cuda (zazwyczaj gra się wykrzaczała).
>
>O gf440 wspomniałem ponieważ przez kilka dni kolega dał mi go do
przetestowania. Sprawdziłem go 3d markiem i osiągów nie miał rewelacyjnych
ale go spokojnie przeszedł. Kilka razy. Próbowałem odpalić na nim Newerwinter
Nights, ale strasznie skakał. Kiedyś miałem celerona 700 z geforce 4200 Ti i
ta gra chodziła płynnie. Dlatego zacząłem ten temat. Do zasilacza (145W) mam
też teraz podłączony monitor ale za bardzo się na tym nie znam i nie wiem czy
to również obciąża zasilacz.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl