Re: jaka karta graficzna do P III 866?

Autor: Mancer <mancer.SorryUsunTo._at_o2.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 18:49:51 MET

"jag10" <jag10@op.pl> wrote in message news:06020118120410@polnews.pl...

> Właśnie myślałem o Radku 9550 lub 9600. Biorę pod uwagę też Gforce
> 6200. A którą masz wersję Radeona 9550? Jestem jeszcze ciekaw jaka
> jest różnica w wydajności na sprzęcie takim jak nasz, pomiędzy gf440
> a r9550.

Ja bym postarał się wyrwać jakiegoś R9550 zmodowanego R9600XT.

Z tym że zasilacz będziesz musiał na bank zmienić. Nawet GF1 nie
uciągnie. Swego czasu miałem Athlona600 + gf1 i siakiegoś
codegena "300W" (który pewnie dawał prawdziwe ~160W). Nie
hulało to dobrze. Długo się głowiłem co jest nie tak, bo taką
kartę miałem jako jeden z pierwszych. Jeszcze mało kto słyszał
o problemach z zasilaczem. Napięcia spadały przy większym obciążeniu
karty i czasem działy się cuda (zazwyczaj gra się wykrzaczała).

--
     Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl