Re: komputer i projektor - jaka płyta główna i karta graficzna ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 17:32:25 MET

Pandy w wiadomości <news:drqion$i8i$1@news.dialog.net.pl> napisał/a:

> to,

> Jesli ma iDCT i Motion Compensation to odwala ok 75% roboty przy
> dekodowaniu... - plynnosc ruchu jest tu krytyczna - zaden dekoder software
> nie potrafi zapewnic takiej plynnosci ruchu...

No to się zgadza (zapomniałem tylko, jak to się nazywało), o tym pisałem.
Odtwarzając filmy na komputerze z AMD K6-2 500 zdarzały się DVD, które
nieznacznie zacinały się na karcie Voodoo3000, po wymianie na Ati Rage 128
Pro z Ati Theatre (iDCT i kompensacja ruchu), zacięcia zniknęły, dodatkowo -
te kolory w filmach, zwłaszcza na dedykowanym odtwarzaczu "Ati DVD player",
no nie do pobicia (od tamtego czasu nie zamierzam oglądać filmów na karcie
dającej gorszy obraz w filmach, a do tej pory nie widziałem nawet
porównywalnej nvidii, mimo, że widziałem już niejedną w akcji, matrox G450
ma też ładny obraz w filmach, ale nieco mniej ostry). Dodatkowy profit - to
były ostatnie karty produkowane stricto przez Ati.
Ale, ZTCW, w Radeonach chyba nie było już iDCT (ale jakość obrazu w filmach
pozostała, a nawet jest jeszcze lepsza), została tylko kompensacja ruchu,
którą karty nvidii także posiadały.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel