notebook do 3-4kzł

Autor: Krejzz <ohloWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 16:10:06 MET

witam,

czy szanowni grupowicze mogą polecić notebooka w granicach 3-4 tys. pln?
w zasadzie będzie to mój pierwszy notebook...

jestem grafikiem, chcę mieć kompa, którego zabieram na emigrację i być może od
czasu do czasu trzeba będzie podłubać na nim coś w grafice, pooglądać filmy

pamięć - powinien mieć min. 512MB (można potem dołożyć 512, więcej?)
grafika - wystarczy coś klasy np. Matrox G450 (?)
bateria - wiadomo, jak najdłużej ma działać! :)
procek - powinien pociągnąć zabawy w 2D
dźwięk - bez znaczenia
matryca - cóż, działam w grafice, więc...
obudowa - bez znaczenia, chociaż powinien być odpornay na zarysowania :)
marka - bez znaczenia, interesuje mnie najlepszy stosunek jakości do ceny (i
coś co w UK będzie można zanieść do serwisu w razie czego)

w ogóle ma ktoś namiary na serwis, forum poświęcone tym przenośnym cackom, coby
się można czegoś dowiedzieć i uniknąć pułapek?

dzięki za wszelkie rady

Krejzz